wtorek, 15 stycznia 2013

Złożone dokumenty.

Dokumenty złożone. Teraz za tydzień mam dzwonić do Starostwa czy wszystko jest ok...  Murarze ...hmmm , rozmowy z trzema - każdy  chętnie postawi budynek - cena podobna , tylko terminy różne... Może wybrać tego co postawi najwcześniej ...? Trzeba się namyśleć . Dzisiaj zawitałam na działeczkę , śniegu jest po kolana. Oj bedzie odśnieźania.  Może już w przyszłym roku ? 
Jestem jak po jakimś dopingu :)...tak działa mi dzisiaj adrenalina. Zupełnie nie będę mogła spać z emocji . Nie wiedziałam, że taka zamierzona budowa domu może tak wciągać...

1 komentarz:

  1. Adelko, to bardzo wciąga; potrafiliśmy cały tydzień ciężko przepracować na budowie, i jeszcze w niedzielę jechać, oglądać, planować, cieszyć się ... No cóż, budowę rozpoczniesz, kiedy będziesz miała pozwolenie na budowę w ręce, uprawomocnione, i zgłoszenie rozpoczęcia budowy w urzędzie, tak to przynajmniej u nas wygląda; wiem, że są urzędy, gdzie w ciągu tygodnia wydają pozwolenie, czego Ci życzę z serca, i sumiennej i pracowitej brygady; serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Wady i zalety mieszkania na wsi

Tak sobie myślę...Dla wielu mieszczuchów zamieszkanie na wsi może budzić mentalny problem... Daleko wszędzie, nie ma autobusów, tramwajów - ...