niedziela, 16 grudnia 2012

Same niespodzianki...

Same ciekawostki. Kuchenka mikrofalowa zaczęła skrzypieć - bardzo oryginalny dźwięk! Po chwili zasilacz od anteny nie działa. Dzięki temu jestem użytkownikiem telewizora,  w którym znaleźć można dwa ! programy ... Poczułam się jak w podstawówce, kiedy, żeby obejrzeć Dwójkę - jechałam na drugi koniec miasta do cioci. I 30 lat później znowu mam dwa programy :). I retrospekcja, ze w czasach studenckich nie miałam w ogóle telewizora i żyłam . W dodatku ilość przeczytanych książek była wówczas obłędnie duża.  A teraz i telewizja, i internet. Nie śniło mi się, ze będę mogla odtwarzać filmy na czymś takim jak komputer.  Wiele osób narzeka na świat wirtualny, a mnie się podoba. Wszystko, jeśli dawkowane z umiarem, może służyć ludziom ...
Plany budowy domu na wsi, z jednoczesnym dostępem do zdobyczy cywilizacyjnych, jest dla mnie wizją idealną, choćby miałoby to oznaczać dostęp do dwóch programów telewizyjnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wady i zalety mieszkania na wsi

Tak sobie myślę...Dla wielu mieszczuchów zamieszkanie na wsi może budzić mentalny problem... Daleko wszędzie, nie ma autobusów, tramwajów - ...