niedziela, 3 stycznia 2016

Rzym 1 . Ciampino . Z Mazowsza do Rzymu

Do Rzymu pojechałam pod koniec września. Wylot z lotniska w Modlinie, przylot do Rzym Ciampino o 22.30. Żeby nie jechać do Rzymu noclegi zarezerwowałam na booking.com w Ciampino. Wydawało się to opcją idealną. Byłoby, gdyby autobus z Ciampino lotnisko do Ciampino miasteczko nie odjechał 2 minuty wcześniej, na kolejny czekaliśmy ponad godzinę.Czyli  przed 24 byliśmy w miasteczku.  Aplikacja googla - maps  na komórki  nie działała, dlatego dotarcie z centrum Ciampino do hotelu Laura było dosyć utrudnione. Na szczęście dwoje młodych turystów z GB. spotkało swoją rodaczkę i ta poprowadziła do hotelu, który znajdował się w normalnym bloku mieszkalnym. Razem z parą z GB odetchnęliśmy w hotelu... ufff... nocka nie na lotnisku , a w wygodnym łóżku.Ładnie skwitował to młody człowiek po angielsku ... Podróż jest przygodą :)!
 Wygodne łóżko :)
 Widok rano z hotelu
Z tej stacji kolejki ruszyliśmy na podbój Rzymu . Pociągi typu naszej szybkiej kolei miejskiej odchodzą z Ciampino do Rzymu Termini co 30 min.  Tanie , szybkie i wygodne pozwoliły nam spokojnie dojechać do Rzymu.