niedziela, 6 września 2015

Jesienna niedziela.

Gdyby ktoś powiedział moim znajomym, że niedzielny dzień przeznaczę na noszenie drewna i rozłupywanie go kupioną w markecie "rozłupowarką " do drewna uśmialiby się niesamowicie, a wręcz chyba popukaliby się w czoło.
W nastolatkowym świecie miałam pachnieć channel ...dior  i nosić wysokie obcasy. W sumie pachniałam i nosiłam... i nie byłam szczęśliwa.
Dzisiaj nosząc drewno - byłam szczęśliwa ! Perfumy stoją i czasami są używane  , wysokie obcasy tydzień temu nosiłam. I naprawdę nie zazdroszczę bogactwa, 5* hoteli ... Teraz leżąc w łóżeczku wsłuchując się  w szum wiatru zza oknami, patrząc na pola i las... w swoim nie do końca jeszcze wykończonym domu - mogę powiedzieć, że  czuję się dobrze... Chwilo trwaj .

2 komentarze:

  1. Oj trwaj :-)
    Ja nie zazdroszczę zamknięcia w blokowiskach, albo za murami strzeżonych osiedli. Wolę moje zadupie, gdzie mogę wypuścić Dziedzica, z gołym zadem na podwórko, gdzie może krzyczeć, śpiewać i wiem, ze straż miejska/wiejska mandatu mi nie da za to. Kocham szum wiatru, stukanie deszczu w szybę. Uwielbiam siedzenie na tarasie, gdzie nikt mi przez płot nie zagląda. Lubię znać sąsiadów, lubię wiejskie pogaduszki, lubię pójść do Sołtysa i podkraść mu pomidory czy jabłka ;-)
    Mimo to bogactwa trochę zazdroszczę, ale ja kredyt mam :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdego co innego uszczęśliwia - i dobrze. Dlatego i hotele 5* są potrzebne i własne domy w polach i lasach. Byle były to domy niewykończone a nie wykańczające właścicieli.
    Chwilo, jakżeś piękna - trwaj, nie uchodź mi - to mój ulubiony cytat z Fausta.

    OdpowiedzUsuń

Wady i zalety mieszkania na wsi

Tak sobie myślę...Dla wielu mieszczuchów zamieszkanie na wsi może budzić mentalny problem... Daleko wszędzie, nie ma autobusów, tramwajów - ...